FANDOM

Ed-edd-n-eddy-matt-hill-1-1-

ed

Ed -
najgłupszy i najsilniejszy z grupy Edów.Boi się mydła jak ognia, więc nie myje się i z tego powodu potwornie śmierdzi,czym jednak się nie przejmuje.Ma uczulenie na pudding(Zakład),mlecze(Szanuj swojego Eda) i króliki(Ed balon). Jego mała psychika jest nadwyrężona przez oglądanie filmów(najczęściej horrorów i Sience-Fiction) i czytaniem komiksów tych samych gatunków, co jest dla niego ulubionym zajęciem. Mimo że ma słabą psychikę, jest wesołym człowiekiem i ma bardzo optymistyczne podejście do życia. Jest bardzo silny i w przekrętach często służy jako rodzaj maszyny lub przynęty. W niektórych wyeksponowanych momentach potrafi np. podnieść z łatwością samochód lub nawet dom(Dziecięca rywalizacja). Chłopak ma talent do rysowania. Kocha kurczaki. W swoich ubraniach trzyma różnego rodzaju sosy od których jest uzależniony. Jest starszym bratem Sary, której strasznie się boi i zarazem stara się być dla niej dobrym bratem bez względu na to czy siostra go nienawidzi czy kocha. Prawdopodobnie ma zeza rozbieżnego, co można zauważyć w niektórych momentach. Na drugie imię ma Horacy(Zdjęcie). Głosu mu użyczył Jarosław Boberek.
Ed Horacy
Występy wszystkie odcinki