FANDOM

Edotykalni - to pierwszy odcinek Sezonu 1 a także premierowy serialu Ed, Edd i Eddy. W tym odcinku, Edy próbowały dopaść "Złodzieja" który kradnie rzeczy w zaułku dzieciom. To pierwszy wyemitowany epizod serialu na antenie Cartoon Network.
250px-EdTouchables

Edotykalni

FabułaEdytuj

Odcinek zaczyna się w domu Chudego Edda to. Scena następnie przenosi się do pokoju, gdzie Edd jest zajęty tworzeniem etykiet i umieszczeniem ich na każdym przedmiocie w swoim pokoju. Później Edd idzie na dół i otwiera drzwi Eddy'emu, który niecierpiliwe czekał na niego. Kiedy Edd kończy przylepianie etykiet zauważa, że brakuje jego lupy. Chudy Edd jest w szoku, ale Eddy proponuje mu na pocieszenie wyscig do domu Eda. Kiedy Edki są w domu Eda dowiadują się od Sary, że zginęła jej lalka. Eddy proponuje śledztwo, które ma odkryć kto jest złodziejem rzeczy. Ostatecznie chłopcy robią przesłuchanie z Jonnym, który jest niewinny. W trakcie przesłuchania Chudy Edd korzysta z wykrywacza kłamstw zadając mase pytań oskarżonemu. Jonny w końcu przyznaje się do kradzieży, ponieważ tylko w ten sposób Edy pozwoliliby mu iść do toalety.