FANDOM

Nad głową Eddy'ego -jest czwartym odcinkiem serii 1.

FabułaEdytuj

Chudy Edd kąpie się, gdy zauważa, że na jego ręce jest brud, zaczyna krzyczeć ponieważ nie potrafi zmyć. Eddy znowu śpiewa pod prysznicem i dochodzi do tego, że połyka mydło. Ed natomiast zastanawia się po co przyszedl do śmierdzącej i brudnej swojej łazienki. Chudy Edd i Eddy planują kolejny przekręt, kiedy przychodzi Ed, Eddy czuje jego fetor, a potem Chudy Edd. Chudy Edd pije lemoniadę i pada na ziemię oraz wystrzeliwuje się w powietrze. Tak to dodało energii Eddowi, że postanowił to sprzedać. Ed chciał sprzedawać ale oczywiście Eddy się nie zgodził. Chudy zaczął chodzić po głowie Eddy'ego aż się kurzyło. Eddy podpowiada Edowi co ma mówić jako sprzedawca. Kevin i Nazz namówili się i odwiedzaja stoisko. Ed chcąc podać lemoniadę niszczy stoisko i wylewa lemoniadę. Chudy Edd proponuje zmiane osobowości Eda. Eddy wpada na pomysł; buduje z Chudym machine czyszczącą. Myje i robi z Eda eleganta. Eddy wybiera garnitur dla Edka. Eddy pokazuje różne triki które Ed ma wykonać kumplom z zaułka. Ed przedstawia swój nowy charakter Jimmy'emu. Jimmy natomiast proponuje zabawe. Zaprowadza go do przyjaciół, i również wtedy pokazuje swoje triki. Eddy to wykorzystuje i sprawia, że jeżeli ktos chce zobaczyć Eda musi zapłacić 25 centów. Wszyscy czekają w szopie na scenie na Eda, kiedy się pojawia. Ed wymyśla kolejne dziwne rymowanki, wtedy zjawiają się Ohydki. Niszczą przedstawienie Eda. Edki wpadają na taczke z kompostem i wszyscy śmierdzą. Wszyscy prócz Ohydek i Edów uciekają z szopy. Lilka zabiera pieniądze i wychodzi.

NiejasnościEdytuj

  • Eddy wrzuca worek pełen cukru do kufla mniejszego od worka.
  • W rzeczywistości lemoniada nie sprawia wystrzelenie człowieka w powietrze.
  • Chudemu Eddowi widać usta nawet gdy ma ją zasłoniętą.
  • W scenie gdy Chudy Edd proponuje ubranie Ed jest grubszy.
  • W polskiej wersji gdy Eddy pokazuje Edowi co ma zrobić przed kumplami z zaułka, dźwiek opóźnia się z obrazem na kilka sekund.
  • Johnny w jednej scenie jest wraz z innymi, a w następnych znika, a później znowu sie pojawia.
  • Kiedy Mańka ściąga z Eda garnitur ten ma na sobie zielony sweter, a sekunde później biały.

PostacieEdytuj

MiejscaEdytuj